OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 29 14:04:26 CET 2015

 29.1.2015, 13:57:55

Nepotrebujete lidi-programatory i s tim jejich odpornym zlozvykem,
stourat ze nekde v kodu, chapat vyznam jednotlivych registru a
dokonce, ooo hruzo nejvetsi, psat si nejake vlastni knihovny.
Potrebnou funkcionalitu naklikate v klikatoru, coz zvladne i prumerny
absolvent umelecke skoly castovniho ruchu.
Ze klikator vygeneruje 200kB kodu pro zablikani ledkou, je
nepodstatne. Kremik je preci levnej a na ARMech obzvlast.
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz