Povrchova uprava vyvodov ST232C

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Leden 28 10:18:28 CET 2015

Ten druhy je z Ciny :)
Aby vypadal doveryhodnejsie,  je do zlatova
j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, January 28, 2015 9:31 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Povrchova uprava vyvodov ST232C

Zdravim vsetkych,

ale najma pritomnych z ST :-) Na nich mam otazku (ale ak niekto iny vie odpoved, samozrejme tiez by som ju rad pocul):

Mam na stole dva ST232C v SO-16 z roznych varok, a maju ocividne roznu povrchovu upravu vyvodov - jeden, oznaceny EZVR413, ma taku standardnu striebristu; na druhom, oznaceny GZT9350, je do zlatova.

Zrejme su z inych "baliarni", aj potlac je ina - iny rozmer loga aj pisma, ina farba (ak sa nemylim, ten EZVR413 je vypaleny laserom a GZT9350 potlaceny), zdola nie je nic ani na jednom.

Nie je ziadny problem ani s jednym, co sa tyka spajkovania, funkcnosti, atd., len by ma zaujimalo, v com spociva ten rozdiel.

Dakujem,

wek