Povrchova uprava vyvodov ST232C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 29 00:00:15 CET 2015

http://www.efton.sk/tmp/st%20lead%20finish.png
http://www.efton.sk/tmp/st%20lead%20finish2.png

Prvy je scan, tam ta farba nie je dobre vidiet, ale je lepsie vidiet napisy.

Druhe je foto, bohuzial nemam lepsiu techniku, stativ bol moja ruka a
svietil som stolnou lampou s nejakou skaredou nafialovastou CFL; ale v tom
svetle je vidiet rozdiel medzi tymi "zlatistymi" a "striebristymi" vyvodmi
lepsie nez vo svetle normalnej ziarovky (okom je to najlepsie vidiet za
bieleho dna, ale kde teraz zoberiem biely den?)

Na foto som oproti scanu prehodil "zlatisty" ST232C z konca na zaciatok,
aby oba ST232C boli vedla seba.

Na spodnom obrazku (foto) zlava:
ST232C   GZT9350  zlatisty
ST232C   EZVR413  striebristy