redukce RS232 DB9 "DTE/DCE"

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Leden 28 14:29:38 CET 2015

Pekny den,

pristal mi na stole pekny merak s RS232, ktery ma opacne zapojeni (DTE/DCE),
nez je standard proti fyzickym konektorum. Vim, ze se vyrabely redukce,
ktere prohazovaly signaly, tak aby to jelo (experimentalne jsem si udelal
dratky 5-5 a krizem 2-3 a 3-2 => to uz funguje dobre). Bohuzel jsem letmo
prosel nekolik shopu u nas a nepodarilo se mi to najit. Potrebuji redukci,
tak aby na jedne strane byl DB9F a  na druhe DB9M, prekrizene datove
signaly, jako by slo o nulovy modem. Podminkou je, aby byla hezka :))))

Diky za tip.

JM