RE: Hledáme nové kolegy

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Úterý Leden 27 13:01:43 CET 2015

Mnooooo a stránky mají malou chybku J viz. s dovolením příloha

... nic ve zlém, chápu dobrý úmysl – berte to jako legraci!

S pozdravem P. R.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, January 27, 2015 9:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: Hledáme nové kolegy

Njn, podival jsem se a velmi rychle jsem z dodaneho odkazu nasel:

http://www.btlnet.com/about-company/btl-worldwide-offices/

Kdybych zurive hledal praci, tak jsou mista, kam bych sa praci vice (treba Cina) nebo mene klidne (Korea, Vietnam) sel. Ale treba do Afriky ne).

No dobre, to jsem prehnal a budu predpokladat CR - http://www.btl.cz/o-spolecnosti/kontakty/

Ale Praha? Nebo Brno? (Benesov a Bystre vynechavam jako malo pravdepodobne) Ale stejne dobre muze byt jejich vyvoj nekde jinde...

No svym zkoumanim jsem dospel k tomu, co jsem vedel na zacatku - na 99% jde o Prahu:)

Marek

Mozno predpokladaju ze si nieco o firme pozrete a ze ludia, ktori maju zaujem su ochotni za pracou prist?