OT: zobrazeni www stranky (bylo: Re: RE: Hledáme nové kolegy)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 27 13:41:41 CET 2015

V normálním www prohlížeči (např. Firefox, Konqueror nebo Chromium) je
vše OK.

Na Vašem screenshotu vidím nějakou nesrozumitelnou hlavičku, něco jako
Mrtwosoft Interfernet Exploder...

Co to je za obskurní software? To máte přidělené za trest? Nebo je to
nějaká forma masochismu?

Nic ve zlém, berte to jako legraci....

--
Jirka