Re: Hledáme nové kolegy

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 27 09:44:17 CET 2015

Njn, podival jsem se a velmi rychle jsem z dodaneho odkazu nasel:
http://www.btlnet.com/about-company/btl-worldwide-offices/
Kdybych zurive hledal praci, tak jsou mista, kam bych sa praci vice (treba
Cina) nebo mene klidne (Korea, Vietnam) sel. Ale treba do Afriky ne).
No dobre, to jsem prehnal a budu predpokladat CR -
http://www.btl.cz/o-spolecnosti/kontakty/
Ale Praha? Nebo Brno? (Benesov a Bystre vynechavam jako malo pravdepodobne)
Ale stejne dobre muze byt jejich vyvoj nekde jinde...
No svym zkoumanim jsem dospel k tomu, co jsem vedel na zacatku - na 99% jde
o Prahu:)
Marek