STM32Cube, pondelkove frflanie

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 26 22:01:23 CET 2015

Dňa 26. januára 2015, 21:29, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Pozri, vsetko je to o ludoch a peniazoch a rozhodnutiach, ved Ti to nemusim
> vysvetlovat. Vies dobre, ake drahe je zadarmo.
Povedal zenaty chlap a musim iba suhlasit :-)

> Kolko presne si zarobil akcionarom NXP?
Za minuly rok som im urobil obrat len zhruba v stvorcifernej sume v
USD, nic extra, ja viem. Zial, nie som decision maker vo velkej firme.
Od akej hranice mam moralne pravo hubovat? :-)

> ST si tu tazku stratu urobili tymi Discovery doskami, nepotrebuju k tomu
> prihadzovat.
A co ja mam s ich stratou?

> Na nejake oznacenie sa predsa mozes vy* (mimochodom, toto by Ti poradilo
> asi viacero ludi, co s tymi STM32 fakt robia). Naviac, ak by si to myslel
> nie ako hranie sa, tak by si zrejme zobral ten stack ci uz z Cube alebo z
> toho STL, a jednoducho vidlami vyhadzal vsetok ten nepotrebny balast.
Takze mam kaslat na odporucanie ST, mam si stack vykostit z examplov,
na ky fras teda ST robi to cubeMX? Ja chapem, ze aj ked je to
nedovareny produkt, je za tym urcite obrovske mnozstvo prace. Preco
tam niekto nenapise, ze ludia ktori s STM32 fakt robia tieto srandy
nepouzivaju?
Najprv si v ST urobia stratu discovery kitmi a teraz este minaju
cas/peniaze na veci, ktore su na hranie? Ma to logiku?
Neviem, pytam sa.

> PS. A pozrel si si Help->About? To je ta najvaznejsia funkcionalita toho
> balika, ktoru zachovavaju a rozvijaju uz od jeho predchodcu (uz som mu
> zabudol meno), akurat povodne tam behali elipsy, teraz su to kococky.
Musim uznat, ze tie kocky tam pekne lietaju. To funguje na prvy pokus.