STM32Cube, pondelkove frflanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 26 21:29:32 CET 2015

>Mne je v tejto chvili jedno ako to ma urobene Microchip a nemal som v
>plane porovnavat to s Microchipom. [nasleduje porovnanie s NXP]

Fajn, tak to sformulujem tak, ze ak budes mat cas a chut, tak to prosim
vyskusaj. Uz mas v oku tie dva predchadzajuce.

>na rozdiel od ST maju aspon tolko chochmesu,

Pozri, vsetko je to o ludoch a peniazoch a rozhodnutiach, ved Ti to nemusim
vysvetlovat. Vies dobre, ake drahe je zadarmo.

>jazdi to aj pod Linuxom.

Detto.

Kolko presne si zarobil akcionarom NXP? Krat cojaviem trebars milion alebo
dva, podobnych ako Ty. Este stale su v tazkej strate, zisti si, co za ten
codered zaplatili plus stale platia ludi. Aj kebyze sa vezme do uvahy, ze
z toho miliona dvaja-traja potom presadia NXP do komercneho prostredia.

ST si tu tazku stratu urobili tymi Discovery doskami, nepotrebuju k tomu
prihadzovat. A mimochotom, aj ten Cube, a jeho predchodcovia neboli
zadarmo.

>Mimochodom, ich zdrojaky a kniznice maju pre moje oko podstatne menej
>balastu a su menej zlozite.

K tomu mozno len blahozelat. Ale uvedom si, ze to naozaj nie je jednoduchy
problem.

Ten ASF vznikol pre AVR32, a verim tomu, ze aj to prispelo k neuspechu
celeho projektu (spolu s Eclipsoidnym prostredim, ktory nahradili tym M$
mamutoidom, atd.). Je len logicke, ze ta partia (myslim, ze francuzov), co
za tym stoja, sa pokusili - uspesne - presvedcit management, ze potrebuju
mat zaplatene aj za to nepotrebne portovanie na AVR8. Ako vravim, je to o
ludoch a peniazoch...

>(tie ostatne su vacsinou oznacene ako stare a ze mam pouzivat Cube)

Na nejake oznacenie sa predsa mozes vy* (mimochodom, toto by Ti poradilo
asi viacero ludi, co s tymi STM32 fakt robia). Naviac, ak by si to myslel
nie ako hranie sa, tak by si zrejme zobral ten stack ci uz z Cube alebo z
toho STL, a jednoducho vidlami vyhadzal vsetok ten nepotrebny balast. Cas,
ktory tym stravis, sa Ti potom niekolkonasobne vrati, ked to budes
pouzivat.

wek

PS. A pozrel si si Help->About? To je ta najvaznejsia funkcionalita toho
balika, ktoru zachovavaju a rozvijaju uz od jeho predchodcu (uz som mu
zabudol meno), akurat povodne tam behali elipsy, teraz su to kococky.