DPS pro DDR2

Pondělí Leden 26 17:51:29 CET 2015

Hmmm, je to veda, cvicne jsem si to propojil, 3 signalove vrstvy a je to
gulas - rozptyl delek mam znacny, 12-20mm, je to pokus tak to jeste v
ramci moznosti zoptimalizuju a zkusim prihodit na zkousku k jine desce.
Je to s AM3352 a jediny, co posilaji jako vzorek je v BGA 298 co ma
0,65mm, to uz je na hranici pro pool servis (jak jsem s nima
konzultoval, realne je 125um motiv a 200um dira, pruchodku mezi pady
udelam jen hodne blizko padu, mozna to uz ani maska uplne neschova.
Ale kdyz to srovnam s vykresy pro beaglebone black, tak tam je to krasne
usporadane, ale zas DDR3, to bude predpokladam jeste narocnejsi. Jen
nevim, jestli je to jen jinym pouzdrem procesoru a tim, ze maji o tridu
jemnejsi motiv a mensi pruchody. Signaly jsou proti sobe uplne chaoticky.
Me se to zatim povedlo nejak tak jak je v priloze. Snad to pojede aspon
na 125MHz co je minimum.

Jeste k organizaci vrstev u 6V desky - odpozoroval jsem, ze 2. vrstva je
celkem povinne zem, 5. napajeci plochy, 1. a 6. signaly (logicky nad
plochama, pragoboard uvadi oddeleni prepreg 2x1080, to je cca 150um?) a
vnitrni signalove, pro signaly k DDR se pouziva jen jedna a druha je
prazdna - proc tam neni take zem? Size je medena plocha z obou stran,
ale vzdalena 0,5mm, coz dava dost jinou impedanci. Teda je otazka,
jestli se nepouziva jina organizace vrstev nez dela PB v POOL servisu (z
kazde strany 3 blizko u sebe)?