DPS pro DDR2

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Leden 26 10:57:06 CET 2015

Záleží na čipu, ke kterému ty DDR3 budete připojovat. Např. Xilinx má
detailní návod co se délky spojů týče v závislosti na rychlosti FPGA i
rychlosti DDR pamětí. Oni tam totiž mají zpoždění na čipu a za chodu si
ty délky dokalibrovávají. Znám pro  DDR3, ale pro DDR2 to bude podobné.

Také má info o prohazování drátů - datové jsou OK, ale musí být
prohazovány v rámci jedné banky a adresové prohodit nejde.

S délkou to také není tak jednoduché. Pro skupinu datových a
adresové/řídicí musí být vždy délka stejná a ještě datové musí být delší
než adresové.

Ondřej