DPS pro DDR2

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Leden 26 09:26:12 CET 2015

No, kolega si chtěl ušetřit práci a prohodil je (jak datové tak adresové). Moc dobře to nefungovalo ani po předělání
adresových na správné vstupy. Proč jsem nezkoumal, protože tam bylo více chyb a deska se posléze předělávala.

Je dobré zachovat alespoň stejnou fyzickou délku vodičů. Ono to funguje i s rozdílnými, jen časování je pomalejší.

ced