DPS pro DDR2

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Leden 27 13:03:18 CET 2015

Moje poznámky (sice ohledně Xilinx a DDR3), ale přesto:
DDR3 jde (dle Micronu a nemám to vyzkoušené) provozovat i na menší než
minimální frekvenci, ale musí se dodržet perioda obnovování (refresh).
Signály na demo deskách jsou chaotické když nevíte co hledat. Teprve
když víte, co hledáte tak to začne dávat smysl.
Povolená velikost spoje je jedna věc, ale také by to chtělo hrát si na
impedanci. Tyhle info obvykle dodává výrobce PCB (viz. schémata/plošáky
k demo deskám). To samé platí pro jednotlivé vrstvy a jejich řazení
(když bude někde moc mědi (zem) a jinde málo (spoje), tak je problém s
výrobou pájením).

Ondřej