Re: OT: pristup k praci a jinym cinnostem (bylo: Re: trochu drotoveho porna na nedelu)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 25 18:27:54 CET 2015

Může se to rozdělit třeba takto:

Výzva: Vymyslet obvod a najít do něj součástky.

Na obtíž: Vyzvednout objednané součástky na celnici.

PH

Od: Jirka <zaloha na volny.cz

"Vyřešení problému u mě v případě práce zahrnuje pochopitelně i dokončení
díla, popř. dokonce řadu dalších věcí. Takže to "sedí" i na tento případ...

Ale myslím, že je zbytečné slovíčkařit. Ten originální citát od kolegy
Sukuby jsem bral jako vyjádření i mého přesvědčení, že práce (jakákoliv
smysluplná) je pro mě téměř vždy onou výzvou k překonávání problémů,
nikoliv něčím "na obtíž"...

--
Jirka