OT: pristup k praci a jinym cinnostem (bylo: Re: trochu drotoveho porna na nedelu)

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 25 18:36:23 CET 2015

Dobře...

Pakárna s celnicí není smysluplná práce, ale na druhou stranu se to může
prostě stát integrální součástí řešení celého problému.

Pokud nemáte Vencu Vomáčku, kterého tam pošlete místo sebe, pak prostě
ono dělení postrádá smysl...(zůstává jen nasrání, ale jeho míru je
potřeba stále kontrolovat ;-) ).

--
Jirka