CD měnič Saab

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 24 23:01:47 CET 2015

> Hezký večer,
>
> 	ten odkaz na "táňu" jsem, kupodivu, také našla, ale bylo tam napsáno,
> že se jedna o Pioneer a tak jsem tomu nevěnovala pozornost. Že to je
> speciální Pioneer pro Saab mne nenapadlo.

No, ony jaksi automobilky to autoHiFi samy nikdy nevyrábějí... V lepším
případě se doznávají k tomu, co to je za značku a model přímo, v horším
to tají, ale dá se to nějak odvodit (třeba Škoda/VW/Audi <=> často
Blaupunkt), v nejhorším jde o OEM se vší parádou a bez jakýchkoliv
dostupných informací.

> 	Focení občas také používám, ačkoli můj foťák, digitální, není na toto
> úplně super (Olympus Mjů 600)

Proč ne? Supermakro od 7 cm/normální makro od 20 cm na takovou mechaniku
bohatě stačí, 6 Mpix totéž (možná až zbytečně moc), přisvítit lze
čímkoliv (nejlépe více zdroji z různých stran), pokud nebude sedět
vyvážení bílé (a nepůjde kompenzovat), tak to nevadí...

No a kdyby bylo potřeba makro ještě blíž (na extra detail), tak lze
využít libovolnou předsádku. Dokonce i obyčejnou spojku (lupu,
brýle...provizorně uchytit před objektiv). Takto vzniklé geometrické
zkreslení a další vady na daný účel obvykle opět nevadí.

Jde prostě jen o to zachytit co nejpřesněji a s největším množstvím
detailů vzájemné polohy a umístění jednotlivých dílů.

V čem je problém?

--
Jirka