CD měnič Saab

Sobota Leden 24 22:35:08 CET 2015

Hezký večer,

	ten odkaz na "táňu" jsem, kupodivu, také našla, ale bylo tam napsáno,
že se jedna o Pioneer a tak jsem tomu nevěnovala pozornost. Že to je
speciální Pioneer pro Saab mne nenapadlo.

	Focení občas také používám, ačkoli můj foťák, digitální, není na toto
úplně super (Olympus Mjů 600) a pořádý foťák je filmový, takže to také
není ideální.

	Nakonec se ukázalo, že se mechanika dá celkem snadno rozložit i složit.
Je vidět, že ji navrhoval někdo, kdo počítal se servisem. Ten servisní
manuál hodně pomohl, ačkoli vlastně ani nebyl potřeba.

	Vyčistila jsem co šlo a teďka uvidím, co to udělá po připojení k autu.
To ale bude muset udělat brašule. Jen nevím kdy, ani nevím, jestli je v
republice. Chtělo by to nové vzduchové tlumiče mechaniky, tři jsou v
háji (zpuchřelá guma), ale jestli to ještě půjde koupit... jen ať se
snaží :-)

Saša Svobodová

Dne 24.1.2015 v 19:03 Jirka napsal(a):
> Ještě něco: na problém event. nezapamatování si původního stavu před
> demontáží existuje prastarý trik, používaly ho a používají i různé
> "firmy" třeba při tajných domovních prohlídkách:
>
> fotit, fotit a zase fotit
>
> Pak obvykle není moc co řešit... Fotky pochopitelně v tomto případě musí
> být kvalitní, dobře osvětlené, ostré, dostatečně makro...atd.
>
> Ale to je snad při fotografování (pokud to má tak být nazýváno)
> samozřejmost...
>
> --
> Jirka

>>> 2 -R           8 +L