CD měnič Saab

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 24 19:03:27 CET 2015

Ještě něco: na problém event. nezapamatování si původního stavu před
demontáží existuje prastarý trik, používaly ho a používají i různé
"firmy" třeba při tajných domovních prohlídkách:

fotit, fotit a zase fotit

Pak obvykle není moc co řešit... Fotky pochopitelně v tomto případě musí
být kvalitní, dobře osvětlené, ostré, dostatečně makro...atd.

Ale to je snad při fotografování (pokud to má tak být nazýváno)
samozřejmost...

--
Jirka