CD měnič Saab

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 24 18:30:40 CET 2015

Zkoušela jste začít servisním manuálem?

https://www.google.cz/search?q=CDX-M2516ZSA

konkrétně třeba elektrotáňa

Ke konci je i popis demontáže mechaniky.

Pokud je tam prach (nejspíš bude), tak je třeba ho odstranit štětcem a
vysátím nebo naopak vyfoukáním odevšud, takže demontáži se stejně nevyhnete.

Kromě špíny může třeba být i snížený výkon už degradovaného laseru -
přidání trimrem ve zpětné vazbě stabilizace výkonu moc nepomůže, protože
tím se další degenerace jen urychlí...

--
Jirka