CD měnič Saab

Sobota Leden 24 18:01:52 CET 2015

Dobrý večer,

     brašule mi přinesl na opravu CD měnič SAAB z jejich rodinného vozu.
Chudáček, měnič, vypadá, jako kdyby prošel od Dukly až do Berlína, ale
vypadá to, že funguje. Brácha říkal, že než začal zlobit, tak fungoval
dobře, pak začalo zlobit přehrávání. Co se mi podařilo otevřít a
očistit, to jsem udělala, ale chtěla bych se dostat k optické soustavě
snímače. Tam bude určitě špína a to bude hlavní příčina chyb.

     Na štítku přístroje jsou tyto informace:

5042585 SAAB 1999-41
 >ABS< >POM< >PBT< >PC< >PPS<
 >PPA< >PSU< >PVC< >PE< >PI< >PA<
YS 2585 X027908 (toto je psané, jakoby strojem)

CDX-M2516ZSA SPEC NO. XH/WL
Saab Automobile AB
S-461 80 Trollhattan, Sweden

Manufactured in the USA
MDF. OCTOBER, 1999 PIC (toto je psané, jakoby strojem)

A pak obrázek zapojení konektoru a tabulka:

1 NC         7 +R
2 -R           8 +L
3 -L           9 NC
4 NC        10 NC
5 CAN L  11 CAN H
6 +30        12 GND

     Svorka +30 je napájení. Nevím, jestli snese takové napětí, zkoušela
jsem to jen na 12 voltů. Předpokládám ale, že to je spíše označení
nějaké jiné svorky, třeba na spínací skříňce, nebo kdo ví. Na těch 12
voltů to ale funguje.

     Otázka zní: jak se dostat k optice a nerozebrat kvůli tomu půlku
mechaniky? Vypadá to, že by nebylo úplně snadné ji pak zase sestavit
zpět a tak se tomu chci vyhnout.

     Děkuji za případné nápady :-)

     Saša Svobodová