CD měnič Saab

Neděle Leden 25 08:33:25 CET 2015

Dobré ráno,

	pro mne to bylo překvapení, že to je stejné, ale budu to vědět pro příště.

	U toho foťáku mi většinou na focení z blízka chybí další končetiny, na
držení světla, na držení foťáku, případně na držení té věci a nakonec
třeba i té předsádky :-) Jinak je to dobrý přístroj, jen je dělaný na
focení venku nebo lidí v místnostech. To makro od 20 cm funguje dobře,
to supermakro již tak dobré není. Sice zaostří i na těch zmiňovaných 7
cm, ale nedá se již měnit ohnisková vzdálenost, nedovolí blesk a po
zaostření již dále nezaostřuje (na rozdíl od režimu ne-makro, kdy
zaostřuje průběžně). Celkem i chápu proč, ale někdy by se to skutečně
hodilo. Vyvážení bíle funguje dobře jak na automatiku, na na ruční
volbu. Stejně tak jako změna expozice či přepínání citlivosti snímače.
Vlastně ani nevím, jestli se tou změnou ISO mění skutečně citlivost a
nebo se jen provedou nějaké korekce na digitálních datech.

	Největší slabost ale je končící život baterie. Přístroj mám již iks let
a poslední dobou udělám pár fotek a konec. Zase to chápu, jen se mi
nechce kupovat novou baterii za cenu nového přístroje stejných kvalit.
Ačkoli, možná spíše horších, kdo ví.

	Já osobně si dělám spíše poznámky, případně náčrtky. A nebo,
nejčastěji, si přímo na mechaniku udělám značky. Třeba na ozubená
kolečka, jak mají k sobě přijít a v jakém byli postavení a tak podobně.

	Saša Svobodová