vysilani DRM - deje se v tom neco?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 24 22:58:44 CET 2015

Já si to tedy představoval s mobilním netem. Např. do deseti firemních aut
potřebujete mobil pro řidiče, ale můžete si vybrat, zda autorádia, za která
budete platit deset poplatků každý měsíc, nebo tam namontujete krabičku, co
pouští streamy z netu přes ten telefon, případně ještě s nějakými službami
navíc. Vlastně stačí např. do navigace přidat zvukovku:-)

PH

Od: Kuba Jan honza.kuba na gmail.com(mailto:honza.kuba na gmail.com)

"Můžete to rozvést? Vím že má např. Honda už u nových aut standardně
nějaký terminál se SIM kartou, co se někam připojuje ( operátor? )
A např. v případě nehody to někam bonzne i polohu a snad volá nějakou
asistenci. To samé když se někde zmáčkne tlačítko v autě. Nebo to umí
najít, když to někdo ukradne.
Ale o wifi nic nevím, ani jsem nic nenašel.
Druhá věc je pokrytí wifi signálem kvůli přijmu rozhlasu, o kterém je
primárně řeč...

Dne 24.1.2015 22:30, Balu napsal(a):
> Myslim ze to bude menej ako jedno desatrocie. Uz teraz sa k polovici aut
pripajate cez wifi :-)

autorádií začnou masově používat internet."