vysilani DRM - deje se v tom neco?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 24 23:12:43 CET 2015

Jo, já to taky tak pochopil.  I tak si nedovedu představit, že
poslouchám díky  pokrytí mobilních operátorů. Každou chvíli mi mobil v
autě začne koktat a pak zdechne.
Taková Šumava - chvíli na kopci, pak v dolíku.. :-(  To není D1, kde to
pokrytí je prakticky po celé délce a handover funguje výborně díky
přesahům BTS.
A to mám v autě 900MHz repeater, takže o dost lepší, než mobil ve
Faradayově kleci s oknama.
A v budoucnu se to nejspíš nezměmí, protože výstavba dalších BTS v
chráněné krajinné oblasti je stopnutá..
Zlatý VKV nebo střední vlny. Já se poslouchání multicastu v autě via
mobilní sítě už nedožiju.