vysilani DRM - deje se v tom neco?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 24 22:40:31 CET 2015

  Můžete to rozvést?  Vím že má např. Honda už u nových aut standardně
nějaký terminál se SIM kartou, co se někam připojuje ( operátor? )
A např. v případě nehody to někam bonzne i polohu a snad volá nějakou
asistenci. To samé když se někde zmáčkne tlačítko v autě. Nebo to umí
najít, když to někdo ukradne.
Ale o wifi nic nevím, ani jsem nic nenašel.
Druhá věc je pokrytí wifi signálem kvůli přijmu rozhlasu, o kterém je
primárně řeč...