vysilani DRM - deje se v tom neco?

Sobota Leden 24 17:23:19 CET 2015

No právě v té civilizované části je VKV pásmo nacpané a nic se tam
nevejde. Proto mě tam zaujala ta zmínka o 11m KV pásmu. Jenže když by se
vysílalo s šířkou kanálu 50 KHz jak tam píšou, moc kanálů se tam
nevejde. Takže nejspíš zase nebude důvod, aby si lidi tyhle přijímače
kupovali. Ostatně jak se argumentovalo úsporou energie proti analogu -
když se s DRM začínalo, byl problém ten přijímač s dekodérem uživit z
baterek. Jestli to není při velkém počtu přijímačů jen přesun spotřeby
energie z vysílače na přijímače :-) Ale třeba už technika pokročila.