velke a male pismena v email adresach

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Středa Leden 21 10:32:24 CET 2015

Zdravím,

to RFC mě dost nahlodalo, tak jsem udělal test reality, který trval dost
dlouho kvůli greylistu. Zjistil jsem toto:

sendmail je case insensitive. Filtry a pravidla, která zásadně píši
malými písmeny, se uplatní i pro velká písmana.

postfix je case insensitive též, mám pravidla pro aliasy malými a
postfix podle nich pracuje, i když je jméno v adrese velkými písmeny.

maildrop doručuje maily do maildirs také case insensitive.

Jediná věc v cestě, která zareagovala na velikost písma, byl
milter-greylist. Ten se bohužel během pokusu zachoval tak divně, že by
to bylo na další zkoumání, ale dá se říct, že pokud nedostane současně
dva maily na stejnou adresou, ale psanou v jednom mailu velkými písmeny
a ve druhém malými, tak je case sensitive.

Pavel Krafčík