velke a male pismena v email adresach

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 21 10:06:04 CET 2015

Zdravím,
  lituji, ale bohužel nemáte pravdu. To, že to nenastává, neznamená, že to
nemůže nastat, to byste jako programátor měl uznat :-). Jde o to, že
uživatelská část (před @) je plně pod kontrolou systému přijímajícího
poštu, a že zejména z historických důvodů nemohou být žádná pravidla
pro case-sensitivity vyžadována.
  Více o tom např. v RFC 5321, sekce 2.3.11:

The standard mailbox naming convention is defined to be "local-part na domain";
contemporary usage permits a much broader set of applications than simple
"user names". Consequently, and due to a long history of problems when
intermediate hosts have attempted to optimize transport by modifying them,
the local-part MUST be interpreted and assigned semantics only by the host
specified in the domain part of the address.

Takže vše záleží na přijímacícím systému. To, že už všechny existující
příjemci jsou plně case-insensitive, bych tedy já tvrdit nechtěl.

Zdraví Pavel