velke a male pismena v email adresach

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Středa Leden 21 12:25:40 CET 2015

zdravim,

ano, to je sice pravda, ale zadny z me znamych MTA to nekontroluje, protoze
vetsina uz nepouziva pouhych username v systemu jako match k e-mailu. Mam zkusenosti
s Exchange, eximem, postfixem i sendmailem, nikdy se mi nestalo, ze bych mel problem
s postou, kde pred @ bude mix malych a velkych pismen. Dtto webmaily typu yahoo, gmail, seznam i centrum.

NIcmene predpokladam, ze i kdyby nakrasne prijimajici MTA striktne dodrzovalo mala/velka,
pak odesilatel se to zahy dozvi :)

TM