zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 20 15:23:49 CET 2015

FW je poslední, obě jednotky jsou jiné, stejně to nejede.
Zkusím to sundat a vyzkoušet někde ve sklepě proti sobě. Nevím jestli si
s tím pomůžu, když jsou vstupní úrovně moc silné začíná to losovat.

Mě už zarazily ty dvě paraboly, v profi praxi jsem to ( krom 1+1
konfigurací kvůli backupu) nikde neviděl.

Doporučíte něco jiného - funkčního?  Firma evidentně peníze má, tohle
jim poradil nějaký obchodník co dodává výpočetní techniku, dá se to snad
vrátit.
Právě kvůli tomu potřebovali měření.