RE: zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Leden 19 23:00:49 CET 2015

Asi Vas nepotesim, mame v siti 3 tyto spoje a je to sazka do loterie.
V podstate jsou mista kde to slape pekne na prvni zapnuti a jinde to proste nejede i kdyz jsou signaly jak maji byt
a pise to slinkovani na max modulaci.
Na jednom umisteni pomohl novy fw.
Nejak jsem neprisel na vliv co by mohl toto zpusobovat. Snazime se tyto spoje nepouzivat i vhledem k celkem brutalni spotrebe
cca 60W jedna strana.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Monday, January 19, 2015 10:47 PM
To: HW-news
Subject: zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Možná se někdo potkal s tímto pojítkem a má zkušenosti..
Jeden zákazním mě poprosil o změření reálné propustnosti tohoto pojítka.
Pomocí JDSU a RFC testu je ale reálná propustnost cca 180Mbit/s oproti deklarované 1Gbit/s.
Dělal jsem už všechno možné, na obou stranách vyměměno zařízení za jiné a nedostanu se nad oněch 180Mbit/s i když jsem zkusil nastavovat vyšší ERP než dovolují normy (nad 20dBm).

Při šířce pásma okolo 120MHz by to snad mohlo sypat lépe. Nemé někdo zkušenosti s nastavením? S provozem?
Spoj je 880m délky, propojení dvou firemních PC sítí.