zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 19 22:46:37 CET 2015

Možná se někdo potkal s tímto pojítkem a má zkušenosti..
Jeden zákazním mě poprosil o změření reálné propustnosti tohoto pojítka.
Pomocí JDSU a RFC testu je ale reálná propustnost cca 180Mbit/s oproti
deklarované 1Gbit/s.
Dělal jsem už všechno možné, na obou stranách vyměměno zařízení za jiné
a nedostanu se nad oněch 180Mbit/s
i když jsem zkusil nastavovat vyšší ERP než dovolují normy (nad 20dBm).

Při šířce pásma okolo 120MHz by to snad mohlo sypat lépe. Nemé někdo
zkušenosti s nastavením? S provozem?
Spoj je 880m délky, propojení dvou firemních PC sítí.