[OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#

Středa Leden 21 22:39:59 CET 2015

No ja grafiku zatim v C# moc nedelal, ale vykreslovani jednotlivych
objektu - body, usecky, stverce, pismenka prostrednictvim Graphics tridy
je pomale uplne ukrutne.
Pro grafy je snesitelna metoda poslat retezec bodu jako caru, tu to
spoji nejakou volitelnou krivkou.
Jinak prave radsi pripravim rastrovy obrazek v bitmape v pameti a pak
jej zobrazim v okne - to je docela rychle.

Ale rad se tady dozvim, ze existuje neco lepsiho primocarejsiho ;-)