RE: zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Josef Šíp sip na raab.cz
Úterý Leden 20 18:49:44 CET 2015

Ve sklepe to ani nezkousejte, ma to MIMO anteny bude to hodne citlive na odrazy, mozna ze to je
duvod proc to nekde chodi a nekde ne.
Mrknete se na tento odkaz, jsou tam pekne obrazky jak ma byt spoj instalovan.
http://dl.ubnt.com/guides/airfiber/airFiber_AF5_AF5U_DG.pdf
Na strane 2 jsou znazornene mozne problemy s odrazy. Je to sice pro 5GHz verzi ale dle meho nazoru
to bude platit i pro 24GHz jen vzdalenosti zrejme mohou byt mensi.

Jinak na 900m bude bez problemu fungovat Siklu EtherHaul 1200 s 30cm antenama,
delaji se tri verze od 700Mbit HD za cca 55tis az po 1Gbit FD
Tu 700Mbit verzi muzu doporucit mame jich v siti moc a jsou uplne bezproblemove
pokud se uzemni stozar a zem v napajecim zdroji.
Spotreba je cca 20W

J.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Tuesday, January 20, 2015 3:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

FW je poslední, obě jednotky jsou jiné, stejně to nejede.
Zkusím to sundat a vyzkoušet někde ve sklepě proti sobě. Nevím jestli si s tím pomůžu, když jsou vstupní úrovně moc silné začíná to losovat.

Mě už zarazily ty dvě paraboly, v profi praxi jsem to ( krom 1+1 konfigurací kvůli backupu) nikde neviděl.

Doporučíte něco jiného - funkčního?  Firma evidentně peníze má, tohle jim poradil nějaký obchodník co dodává výpočetní techniku, dá se to snad vrátit.
Právě kvůli tomu potřebovali měření.