SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 20 01:09:14 CET 2015

Dekuji, zkusim. Ovsem mam pochybnosti o resetu ci dokonce zakazu mouse
driveru - ja ho nejspis potrebuju, jen musi byt skryty kurzor...

V originalni konfiguraci se taky spousti dostouch (ovladac touchscreenu)
a gmouse (ovladac mysi, pricemz tu mys zrejme emuluje ovladac
touchscreenu)...

Fragment *.bat souboru:

dostouch /hidec /com2,9600,n81
gmouse

Parametr /hidec je ono skryti kurzoru, bohuzel ho umi jen tento
konkretni driver, ktery se nehodi k memu novemu HW...

--
Jirka