SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 20 00:43:22 CET 2015

Mozte este skusit verziu doplnenu o reset drivera. Tak som kedysi vedel,
ze sa to ma pouzivat, aj som to tak pouzival v C. Spravne by sa mala
kontrolovat navratova hodnota, ale co s nou tu :-). Asm verziu davam z
listingu, aby bol zrejmy vysledny skompilovany tvar. Prekladal som to
dosovskym tasm a tlink.
               org 100h
0100         start:
0100 B8 0000  mov ax, 0h      ; reset driver
0103 CD 33    int 33h
0105 B8 0002  mov ax, 2h      ; hide cursor
0108 CD 33    int 33h
010A B8 4C00  mov ax, 4c00h   ; exit with 0
010D CD 21    int 21h
      ^^^^^^^
      kody instrukcii

Subor s priponou .com si z tohto vytvorite aj bez kompilatora v nejakom
hex-editore. T.j obsahom bude (pozor, 2-bytove hodnoty treba zapisat v
little endiane):
B8 00 00 CD 33 B8 02 00 CD 33 B8 00 4C CD 21

Napada ma este vyskusat zakazat mouse driver, vid
http://stanislavs.org/helppc/int_33.html
INT 33,1F

V kode jednoducho zmente byte 02 na 1F.

Ako pisal wek, toto cele snazenie nemusi viest nikam, ak si nasledne
spustena aplikacia inicializuje mys sama...

miro