SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 20 01:55:43 CET 2015

Ak bez spustenia gmouse nepobezi touchscreen, je to tak, ako pisete.

Pripadne este vyskusat zakladny mouse.sys/mouse.com namiesto gmouse. Tu
je par verzii:
http://www.uwe-sieber.de/util_e.html

A/alebo prehodit poradie spustania, najprv (g)mouse, potom novy driver
touchscreenu.
Za tym spustit skryvaci *.com.
Napadlo ma este vytvorit "neviditelny" kurzor a nastavit ho pomocou:
INT 33,9   Set Mouse Graphics Cursor

Priklad kodu je tu (2. priklad, stacia riadky od ; reset mouse po ; show
mouse cursor, plus pole Mask7)
http://www.fysnet.net/mcursor.htm

Definicia bitov pola je napr. tu (SETTING THE CURSOR SHAPE):
http://courses.cs.washington.edu/courses/cse477/00sp/projectwebs/groupb/PS2-mouse/Prog_mouse.html
T.j. pre neviditelny kurzor by sa do background/screen zapisali same 1 a
do cursor same 0.

Ale ak nezaberie "skryvaci" *.com, nezafunguje zrejme ani toto.

miro