SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Leden 19 19:40:35 CET 2015

Vrátil jsem se v čase cca 20 let a vymyslel jsem toto:

nocursor.asm:

ORG 100h
         mov ax, 2h
         int 33h
         mov ax, 4c00h
         int 21h

bash$ nasm -f bin -o nocursor.com nocursor.asm

Výsledný nocursor.com spusťte v libovolném DOSu. Program neřeší, zda je
ovladač myši instalován.

L.