SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 19 19:15:53 CET 2015

Ja Vas naprosto chapu, okolo INT33h jsem uz driv nasel docela dost veci,
treba cosi na http://stanislavs.org/helppc/int_33-2.html, nebo neco
okolo assembleru je na
https://www.daniweb.com/software-development/assembly/threads/79060/how-could-i-hide-the-text-cursor
atd., ale:

vubec netusim, jak to "AX = 02" z prvniho odkazu nebo assembler z
druheho dostat do rozumne podoby, tedy do spustitelneho *.exe nebo *.com

Proste nejsem softwerar, asi si to dam trvale k podpisu. To, ze se
orientuju v nekterych terminech neznamena, ze jinde (tedy skoro vsude)
nemam zcela elementarni neznalosti.

Chapete?

Ted zrovna si hraju s dalsi verzi FPC, ktera by snad - pokud to dobre
chapu - nemela pozadovat ten DPMi bazmek (http://wiki.freepascal.org/DOS
=> ftp://ftp.freepascal.org/pub/fpc/snapshot/trunk/i8086-msdos/), ale
zase mi to nefunguje v DOSemu a v DOS okne W98 to nechce otevirat soubor
se zdrojovym kodem...

Kdybyste mel chut, uvitam ten *.com nebo *.exe, nebo jeste lepe strucny
popis, jak a na zaklade ceho ho zplodit...

Diky

--
Jirka