SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 19 20:44:02 CET 2015

Dekuji za navrat ;-) Chvili jsem premyslel, jak to vlastne mam presne
udelat a dospel jsem k tomuto:

Soubor nocursor.asm s obsahem

ORG 100h
          mov ax, 2h
          int 33h
          mov ax, 4c00h
          int 21h

se prelozi v Linuxu pomoci nasm. Ten jsem musel nejdriv instalovat... No
a protoze s bashem si nejak netykam, zkusil jsem v konzoli prikaz

nasm -f bin -o nocursor.com nocursor.asm

Ejhle, bleskove se vytvoril soubor nocursor.com, velikost je pouze 10
Byte (?)...

Dokonce jde spustit v DR-DOSu na cilovem PC, ovsem nedela nic, neboli
kursor (graficky, tedy sipka) je v hlavni ridici aplikaci stale pritomen
a grafika porad zlobi...

Jirka