Nabijeni LiON akumulatoru

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Leden 17 13:08:27 CET 2015

Díky za podněty, ale nejde o důležité zařízení.
Pohlídám si, aby ten zdroj neměl zbytečně velké napětí (potom bude ztráta na tom IO ne o mnoho vyšší než u spínaného).

Balancování řešit nebudu, odběr bude malý, a tak to nějakou dobu vydrží (popřípadě občas nabiju mimo).

První variantu asi zkusím ten ochranný obvod od číňana + nabíjecí IO MCP73213.

Martin Locker