Nabijeni LiON akumulatoru

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 16 13:52:03 CET 2015

Ještě něco: MCP73213 nemá balanční nabíjení ani ochranu před přílišným
vybitím či nadproudem (je to čistě nabíječ), navíc je lineární (=
nespínaný) => tepelná ztráta, takže nic extra.

Nevím, zda se vůbec jako dostupně prodávaný modul vyskytuje kombinace
nabíječe s balancerem + ochrany proti pře- a podpětí, možná to budete
muset řešit separátně.

I z tohoto důvodu se ve svých konstrukcích, co mají fungovat na obyčejný
externí adaptér, snažím vyvarovat použití více S LiIon a raději uvnitř
přístroje použiju step-up měnič, jestliže je potřeba vyšší napětí.
Kapacitu pak řeším paralelním spojením nebo použitím většího článku.

--
Jirka