Nabijeni LiON akumulatoru

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 17 13:26:45 CET 2015

OK, ještě dodávám, že Číňan prodává i 18650 s vestavěnou ochranou, ale
to možná víte... Je to malinká kulatá destička pod čepičkou článku,
navenek se to projevuje jen tak, že článek je o malinko delší než
standardní. Někdy je to i trochu vidět na ochranné bužírce (zvlněná
oblast)...

Příklad takových značkových článků (pokud tomu věříte):

http://www.dx.com/cs/p/sanyo-2600mah-18650-li-ion-battery-transparent-pvc-anode-protection-with-case-red-4-pcs-292088

To, co může být vevnitř (opět coby příklad):

http://www.dx.com/cs/p/charge-discharge-protective-circuit-board-for-rechargeable-li-ion-batteries-17-4mm-1-9mm-26112

--
Jirka