AV měřič z PE 1/2015

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 16 23:43:36 CET 2015

>  Pokud tomu klesne napájení mìøí to míò... :-(

No to asi nie - ten prevodnik by mal byt na napajanie ako take (AVCC)
pomerne necitlivy, nato prave tam ma byt referencia. Je pravda, ze aj ta
je odvodena puhym rezistivnym delicom z toho isteho napajania; lenze ak
referencia vplyvom zvyseneho odberu OLED klesne, tak zobrazena hodnota ma
prave narast...

Myslim si, ze je v tom nieco ine, a to nedokonale zeme, tipujem ze
jednostranna DPS.

Mimochodom, pani kolegyna, mohol by som Vas poprosit, ci by ste sa
nepozreli osciloskopom na pin 4 (OC1B/PB3, ide to na R5 s takou divnou
hodnotou 580k, zrejme snaha o dithering), co tam presne chodi? Dakujem.

wek