AV měřič z PE 1/2015

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 16 22:24:04 CET 2015

Dne 16.1.2015 21:14, Alexandra Svobodová napsal(a):
>  pokud byl připojený LCD modul a připojila jsem jeho podsvícení, tak
> údaj poněkud klesl, ale zůstal stabilní.

  Pokud tomu klesne napájení měří to míň... :-(
Právě tohle způsobuje nestabilitu při OLED. Zobrazí se něco navíc=
zvedne se odběr= údaj poklesne= nějaký segment pohasne = zmenší se
odběr= zobrazí se zase menší hodnota= a stále dokola.

Větší kond tomu pomůže v tom smyslu, že kolísání bude mít větší periodu.
A s tou diodou nevím, to jsem nepochopil.  Potřebuje to kvalitní
referenci, nezávislou na napájení ( odběru )