AV měřič z PE 1/2015

Pátek Leden 16 21:14:29 CET 2015

Hezký večer,

	to se mi moc nezdá. S LCD modulem byl zobrazený údaj zcela stabilní. S
OLED to trochu kolísá. Rozdíl je jen v tom displeji, zbytek je
identický. A mojí domněnku potvrzuje i jeden pokus a to, že pokud byl
připojený LCD modul a připojila jsem jeho podsvícení, tak údaj poněkud
klesl, ale zůstal stabilní. Odběr toho OLED kolísá, změřeno, takže to
asi bude ono. Zkusím do jeho větve zařadit kondenzátor a případně jej
oddělit diodou.

Saša Svobodová