AV měřič z PE 1/2015

Sobota Leden 17 09:04:30 CET 2015

Dobré ráno, pokud se to tedy tak říci :-(

na tom pinu 4 je obdélníkový signál s periodou 20 ms a amplitudou 5 V.

Když jsem mezi do napájení OLED dala tu diodu a kondenzátor, tak se
měření výrazně uklidnilo a vlastně se chovalo stejně, jako před tím LCD
modul. Osciloskopem jsem zjistila, že po napájecí větvi se od OLED šíří
docela slušné rušení, ale ten kondenzátor s diodou ho nepustili dále.

Ale asi mi není souzené to dodělat. Teďka jsem zdroj vypnula, odpojila
osciloskop a po zapnutí to je mrtvé. Přitom procesor běží, to je vidět,
jak se posílá data na displej. A displej odebírá proud a pouští stejné
rušení jako ještě před chvilkou. Ale nesvítí.

Tak všechno je jinak. Už asi začínám blbnout. Stačilo nechat pár minut
celé zařízení mimo provoz a už to zase funguje jak má. Asi ten modul
potřebuje provést vnitřní reset a 100uF kondenzátor mu to nedovolil tak
rychle. Asi tam místo kondenzátoru zkusím dát cívku, třeba to bude
fungovat stejně, nebo lépe.

Deska je pochopitelně jednostranná, doma dělaná.

Saša Svobodová