OT znalecky posudek indukcni varna deska

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 16 06:13:43 CET 2015

Pěkný den, vyhledal bych znalce na:
http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/$$SearchForm?OpenForm
Ve Vašem kraji, poptejte jich více telefonicky, zjistěte cenu a co pro Vás
můžou udělat. Pak se rozhodněte.

Varnou desku máme taky, je to špica věc, ale počítám s tím, že se pokazí a
proto jsem vzal tu nejlevnější, která ještě splňovala naše požadavky a
nebyla to značka typu Mora Beko apod. Až se pokazí mám několik variant:
-opravím
-koupím novou stejnou a starou opravím a pak budu přehazovat
-přejdu na plyn
S reklamací nepočítám, namontoval jsem si ji totiž sám, což záruku vylučuje.
K.