OT znalecky posudek indukcni varna deska

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Leden 16 00:40:33 CET 2015

Ja vim taky jsem ji to rikal, ze je to bejkarna, al evite jak to je soud chce papir s razitkem.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, January 15, 2015 4:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT znalecky posudek indukcni varna deska

No tak především v síti může být +10 a snad stále ještě -15%, takže  195,5 až 253V. Na tohle musí fungovat všechno, co má CE. Pokud ten bazmek má vyšší nároky, muselo by to být napsané v návodu a takovou věc bych nekupoval. Moje žena mi tvrdí, že někde četla jak jsou (obecně) indukční desky poruchové. Kamarád (už dávno důchodce) mi už snad před 10 lety říkal, jak v indukčních deskách mění vyhořelé výkonové tranzistory.
Copak je snad v dnešní době problém vyrobit tranzistorový měnič, který by normálně a spolehlivě fungoval?

Anděl