OT znalecky posudek reklamace při vlastní instalaci

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Leden 16 07:38:09 CET 2015

Jak je to vlastně se zárukou při vlastní instalaci? Pokud je záruka ze
zákona 2 roky, má vůbec prodejce právo omezit záruku jakýmikoli
podmínkami? Samozřejmě pokud nedojde k poškození zařízení.

Martin Záruba