Lion baterky pro velký proud

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 15 01:27:04 CET 2015

Kedysi som sem dal moju upravu aku-skrutkovaca s LiPol. Bateriu nabijam
modelarskou nabijackou s balancerom cez dorobene konektory, vid fotky v
2. prispevku. Pouzivam to sporadicky, ale funguje to spolahlivo dodnes.

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-January/430763.html
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-December/430647.html

miro